субота, 23 вересня 2017 р.

Цифрові люди

Блог перетворюється в хворобу. Хочеться робити нові записи. Не виходить з голови. Нова публікація. Показати свої думки. Публічність. Можливість бути почутим. Можливо, це те, чого мені не вистачало раніше.
Інструмент передачі емоцій, думок, почуттів. Продовження мого я. Раніше я був лише фізичною особою. І думки мої були в фізиці. Або блукали нейронами запаленого мозку, котрий не міг витримати цього потоку, або нотувалися в блокнот, котрий як міг розвантажував роботу мозку - такий собі фізичний архів відпрацьованого матеріалу. Зберігати і не відкривати, небезпека травмуватися.
Блог це новий горизонт. Він дає мені можливість віртуалізували себе, своє я. Цифра не жива, але вона провідник для життя. Необмежений простір для творчості. Необмежений світ, в якому можна все. Переплітіння думок, світів, галактик.
Нова ера. Вона не зупинна. Вона хвилею пройде світом. Вона вже йде. Хтось це відчуває гостро. Передчуває, так би мовити. Від неї немає захисту. Або ти приймеш її, або вона зітре тебе, залишить за бортом життя.
Нова форма спілкування, нова форма свідомості, нова форма життя. Старі закони не мають влади. Я не намагаюся довести свої слова до людей. Я думаю в цьому просторі. Я думаю цим простором. Він продовження мене. Поток свідомості. Це свобода. Ми зруйнували ноосферу в первинному прояві. Але природа лікує себе. Природа мутабельна. Ми відкинули запропонований варіант зв'язку. Він не зник, проте мутував в форму, яку ми захотіли прийняти.
Майбутнє для нас. Ми - майбутнє. Ми прийшли на зміну Homo sapiens. Ми люди Інтернету. Ми - цифрові люди.

Немає коментарів:

Дописати коментар